سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابزار وبلاگ

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

    نظر

دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد

nhkg,n tdgl afd ;i lhi ;hlg an,دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد رایگان,دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد لینک مستقیم,دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد از نماشا,دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد اپ تی وی

 دانلود فیلم ایرانی » دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد نرگس آبیار

فیلم ایرانی شبی که ماه کامل شد به انگلیسی Night of the Full Moon – جدیدترین اثر سینمایی نرگس آبیار در مقام کارگردان و نویسنده است.الناز شاکردوست و هوتن شکیبا ستاره های فیلم شبی که ماه کامل شد هستند.

جالب است بدانید که این فیلم توانست شش سیمرغ بلورین به نام های: بهترین فیلم ایرانی – بهترین کارگردانی – بهترین بازیگر نقش اول مرد – بهترین بازیگر نقش اول زن – بهترین بازیگر نقش مکمل زن ایرانی و بهترین چهره پردازی را کسب کند.

بلافاصله پس از نشر فیلم در شبکه نمایش خانگی این فیلم را می توانید در ابزار وبلاگ و سایت کد تولز دانلود کنید.

بازیگران فیلم ایرانی شبی که ماه کامل شد

الناز شاکردوست در نقش فائزه منصوری – هوتن شکیبا در نقش عبدالحمید ریگی – فرشته صدرعرفایی در نقش مادر عبدالحمید – شبنم مقدمی در نقش مادر فائزه و شهاب – پدرام شریفی در نقش شهاب منصوری – فرید سجادی حسینی در نقش پدرخوانده فائزه و شهاب – آرمین رحیمیان در نقش عبدالمالک ریگی

خلاصه داستان فیلم شبی که ماه کامل شد

“شبی که ماه کامل شد” روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالیست که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد….

پیشنهاد دانلود فیلم ایرانی جدید 98 و 2019:

» دانلود فیلم‌ تگزاس 2
» دانلود فیلم متری شیش و نیم
» دانلود فیلم ما همه با هم هستیم

اکران فیلم شبی که ماه کامل شد

شبی که ماه کامل شد برای نخستین بار، روز جمعه 12 بهمن ماه 1397(01 فوریه 2019)، در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و از روز چهارشنبه 15 خرداد 1398 در سینماهای سراسر کشور به صورت گسترده اکران خواهد شد.

نقد و بررسی کوتاه فیلم شبی که ماه کامل شد

کارگردان‌هایی که تنها با محوریت تماشاگران داخلی فیلم می‌سازند را می‌توان به دو گروه تقسیم کرد. گروهی که قصد آن‌ها تنها مانور دادن روی مسائل روز برای رسیدن به گیشه‌ای موفق است و گروه دیگر که می‌توان آن‌ها را کارگردان‌های دغدغه مند دانست. نرگس آبیار جدا از تمام انتقادات و تمجید‌ها، طی سال‌های اخیر به خوبی نشان داده که در دسته دوم جای می‌گیرد. فیلم‌های آبیار بیشتر روی موضوعات تاریخی ایران معاصر متمرکز هستند که اغلب با استقبال تماشاگران هم روبرو می‌شوند. حال او پس از تجربه نسبتا ناموفق «نفس» در جدیدترین اثر خود یعنی «شبی که ماه کامل شد» سراغ یک سری اتفاقات مهم دیگری در تاریخ امروز ایران معاصر رفته است.

به طور کلی می‌توان شبی که ماه کامل شد را به دو قسمت کلی تقسیم کرد. رابطه میان حمید (هوتن شکیبا) و فائزه و بخش دوم که به درگیر شدن زندگی این دو فرد با گروه تروریستی جندالله می‌پردازد؛ دو بخشی که هر دو آن‌ها هم به اندازه کافی برای سرگرم نگه داشتن تماشاگرها جذاب هستند. نرگس آبیار به خوبی از فرصت 2 ساعت 20 دقیقه‌ای این فیلم استفاده کرده تا در مرحله اول با خیالی آسوده به مسائلی همچون ازدواج میان خانواده‌هایی کاملا متفاوت بپردازد و در بخش دو فیلم هم شکل گیری تروریستی مانند عبدالمالک ریگی را به تصویر بکشد.

این اتفاق در مورد شخصیت‌های اصلی شبی که ماه کامل شد هم رخ می‌دهد و برای مثال طی داستان شاهد تغییر پیدا کردن تدریجی کاراکتر حمید از یک جوان عاشق و علاقه‌مند به شعر تا تبدیل شدن به عبدالحمید ریگی به عنوان نایب رییس یک گروه ترویستی که ترسی از کشتن ندارد هستیم.

اینفوگرافی فیلم شبی که ماه کامل شد

  • مدت زمان فیلم شبی که ماه کامل شد: 140 دقیقه
  • کشور سازنده فیلم: ایران
  • کارگردان فیلم: نرگس آبیار
  • تهیه‌کننده فیلم: محمدحسین قاسمی
  • نویسنده فیلم: نرگس آبیار – مرتضی اصفهانی
  • موسیقی فیلم: مسعود سخاوت‌دوست
  • فیلم‌برداری فیلم: سامان لطفیان
  • تدوین فیلم: حمید نجفی‌راد
  • توزیع‌کننده فیلم: نور تابان
  • تاریخ‌های انتشار فیلم: بهمن 1397 (فجر) – 15 خرداد 1398 (ایران)
  • زبان فیلم شبی که ماه کامل شد: فارسی