سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابزار وبلاگ

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دانلود فیلم لازانیا

    نظر

دانلود فیلم لازانیا

فیلم طنز و عاشقانه لازانیا یکم بیش از حد معمول سایر فیلمها بازیگر دارد و بسیار پربازیگر است بازیگران معروفی مثل بهنوش بختیاری- ارژنگ امیرفضلی و جواد رضویان در این فیلم نقش آفرینی می کنند جمعی از بازیگران فیلم های کمدی ایرانی را می توانید به تنهایی فقط در فیلم لازانیا مشاهده کنید.

دانلود فیلم لازانیا لیست بازیگران زن و مرد فیلم لازانیا عبارت است از:پارسیا شکوری-یوسف تیموری-ساعدهدایتی-یوسف صیادی-بهنوش بختیاری-رضا رویگری-ارژنگ امیرفضلی-نفیسه روشن-اصغر سمسارزاده-جواد رضویان-مهدی حدادی-حسین روزبه-سپهر سهرابی-عباس محبوب و علی کاظمی … البته بازیگران دیگری هم در لازانیا بازی می کنند.

اولین عکس پروفایل خاص که از فیلم لازانیا منتشر شد که در آن-ارژنگ امیرفضلی در نقش یک خانم! و همچنین جواد رضویان دوست داشتنی را مشاهده می کنید در تاریخ امروز نیمه اول اسفندماه 97 تاریخ پخش فیلم لازانیا در نمایش خانگی بروزرسانی شد-قبل از پایان سال 97 فیلم لازانیا در نمایش خانگی توزیع خواهد شد

دانلود فیلم لازانیا قرار است در فیلم لازانیا چه چیزی ببینیم؟

فیلم کمدی لازانیا قرار است در فضایی طنز آلود داستان عاشقانه معلم مدرسه را که عاشق مادر یکی از دانش آموزانش شده است را به تصویر بکشد اما داستان لازانیا زمانی جالب می شود که این مادر پوشالی است و اصلا واقعی نیست؟ بله درست متوجه شدید معلم قصه ما کاملا سرکار است!

دانلود فیلم لازانیا اما بریم سراغ اینفوگرافی فیلم ایرانی لازانیا_فیلم ایرانی لازانیا از نوع سینمایی به کارگردانی و نویسندگی حسین قناعت در سال 96 ساخته شد و یکسال پس از آن توسط رسانه فیلمسازان پخش شد و مدت زمان فیلم لازانیا 90 دقیقه است.

در نهایت اگر سوالی در مورد فیلم کمدی لازانیا دارید در همین صفحه فیلم لازانیا بپرسید. همچنین می توانید برای مشاهده آرشیو و دانلود فیلم جدید و دانلود فیلم ایرانی جدید بیشتر کلیک کنید.فیلم شاد شاد لازانیا با شروع قیمت برای خرید فیلم از 3500 تا 5000 با فرمت mp4 و انواع کیفیت های 4k-1080HQ-1080p-720p-480p در نمایش خانگی توزیع می شود.دانلود فیلم لازانیا