سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابزار وبلاگ

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دانلود فیلم کلمبوس

    نظر

دانلود فیلم کلمبوس

دانلود فیلم کلمبوس

دانلود فیلم کلمبوس بدون سانسور
دانلود فیلم کلمبوس رایگان

فیلم قصه خانواده ایست که که رویای مهاجرت به آمریکا دارند و در حال انجام مقدمات سفر هستند اما مشکلاتی هم در این بین وجود دارد.با نشان دادن خانه ای بزرگ و سر و صدای اعضای خانواده فیلم شروع می شود.سیروس(فرهاد اصلانی) داماد خانواده به معرفی اعضای خانواده برای تماشاچی میپردازد.

داستان فیلم درباره یک خانواده قدیمی و پرجمعیت ایرونی است که قصد دارند به آمریکا مهاجرت کنند. داماد این خانواده (با بازی فرهاد اصلانی) و بزرگ این خاندان (با بازی سعید پورصمیمی) چندان مایل به انجام این مهاجرت نیستند، اما بقیه اهل خانواده بسیار مشتاق آن هستند. این خانواده که نود درصدشان هم پای منقل می‌نشینند و خلاف می‌کنند، بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و روی کار آمدن ترامپ به مشکلاتی برای امر مهاجرت خود برمی‌خورند؛ مشکلاتی که تصور نمی‌کنم هیچ مخاطبی ککش هم برای آنها بگزد…

دانلود فیلم  کلمبوس

حشمت‌الله خان (با بازی سعید پور صمیمی) به همراه دو فرزندش و عروس و داماد و نوه‌هایش در یک خانه باغی زندگی می‌کنند. فرزند سوم حشمت‌الله خان، ناصر، مدت‌هاست که در کلمبوس اوهایو زندگی می‌کند و با کمک بردار خود منوچهر در ایران (با بازی مجید صالحی) که دفتر مهاجرت دارد در پی انجام مقدمات مهاجرت سایر اعضای خانواده هستند. گرین‌کارت‌های حشمت‌الله‌ خان و هاله (با بازی شبنم مقدمی) و فرزند خردسالش صادر می‌شوند؛ این افراد به آمریکا می‌روند و سایرین ازجمله سیروس (با بازی فرهاد اصلانی) همسر هاله منتظر می‌مانند تا به‌محض آمدن گرین‌کارت‌هایشان به آن‌ها ملحق شوند. در پی این شکاف، مشکلاتی برای خانواده پیش می‌آید که جبران آن ناممکن است.

آخرین اثر هاتف علیمردانی یکی از فیلم‌های بجا و سروقت سینمای ایران است. پیش‌ازاین، فیلم‌هایی در سینمای ایران تولید شده‌اند که اگر به‌موقع رنگ پرده را می‌دیدند به‌مراتب بیشتر در ذهن مخاطب خود باقی می‌مانند؛ آثاری مثل «من عصبانی نیستم»، «خیابان‌های آرام» و «گزارش یک جشن» پس از حوادث سیاسی-اجتماعی سال 88، «مکس» در دوران اصلاحات، «ماحی» در زمان انتخابات 92، «عروسی خوبان» سال‌های پایانی جنگ. این فیلم‌ها هیچ‌یک در زمان موردنظر عوامل تولید آن اکران نشدند و از همین سو کارکرد خود را در فضای جامعه تا حدودی از دست دادند؛ اما علیمردانی از این حیث خوش‌شانس‌ بوده است که زمان اکران فیلمش با هدف اصلی او سازگار است. «کلمبوس» داستان یک خانواد‌ه‌ متمول است که همگی برای اقامت آمریکا اقدام کرده‌اند.

دانلود فیلم ایرانی  دانلود فیلم ایرانی